آیا افزایش بازدید تاثیری در سئو سایت دارد؟

در این مقاله میخواهیم به بعضی از اشتباهاتی که میان وبمستران رایج شده بپردازیم و سعی در این است که راهی بهتر برای کمک به وبمستران برای رسیدن به اهداف شان پیدا کنیم این مقاله در مورد افزایش بازدید سایت میباشد و این که چگونه بازدید کنندگانی واقعی و وفادار برای سایت تان داشته باشید ! اما حالا چند سوال ممکن است پیش بیاید که به نظر خودم کمی دور از تفکر است.سوالاتی که متاسفانه شعار های تبلیغاتی بعضی سایت های سود جو با عنوان افزایش بازدید سایت” شده !

آیا افزایش بازدید سایت موجب افزایش رتبه سایت در گوگل میشود ؟ و باعث میشود که سایت شما به صفحه اول گوگل بیاید ؟ !

در جواب این سوال باید بگویم که این مسئله توهمی بیش نیست و اصلا چرا باید چنین کاری بکنید ؟

آیا شما میخواهید بازدید سایت تان بالا برود تا به صفحه اول گوگل بیاید ؟

خب چرا کاری نمی کنید تا سایت تان به صفحه اول گوگل بیاید تا بازدید تان بالا برود ! البته من فقط این مورد که افزایش بازدید باعث افزایش رتبه در گوگل نمیشود را میگویم نه بیشتر و فقط برای روشن شدن قضیه بود ! اما خب افزایش بازدید موجب افزایش رنک در الکسا میشود و در هر صورت باز هم افزایش رنک در الکسا موجب افزایش رتبه در گوگل نمیشود ! و باز بر میگردیم به سوال قبلی , اصلا چرا باید چنین کاری کرد ؟ نباید هدف تان را فراموش کنید شما میتوانید با سئو و بهینه سازی سایت تان رتبه خود را در گوگل بالا ببرید و به موفقیت واقعی برسید برای مثال اگر سایت فروشگاهی دارید با این کار محصولات تان فروش میرود چرا؟

ساده است زیرا بازدید کنندگان تان به قصد خرید به سایت شما می آیند ! و این امر با افزایش رنک الکسا امکان پذیر نیست ! بلکه این سئو و بهینه سازی اصولی وبسایت شما است که به دادتان میرسد !
_______________
*از دوستان عزیز خواهشمندیم برای یاری ما درباره مطالب نظرات و پیشنهاد خود را در قسمت نظرات برای ما ارسال فرمائید*