طراحی وبسایت وبلاگ سئو هدر و بنر

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سئو برندینگ

 

برندینگ (Web-Branding) یا برند سازی آنلاین و برند سازی اینترنتی که به در عموم با نام برندینگ (Branding) شناخته می شود که از قدیمی ترین و در عین حال قدرتمند ترین روش های بازاریابی و افزایش فروش محصولات است.

 

ادامه مطلب...
۲۱ مهر ۹۶ ، ۲۰:۴۲ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم؟ +آموزش تصویری


گزارشات جمع آوری شد تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی های هوشمند می باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام حذف کنید باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.
ادامه مطلب...
۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۸:۳۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

کوین میتنیک؛ هنر پنهان ماندن در دنیای اینترنت

 
کوین دیوید میتنیک ۵۳ ساله، مشاور امنیت رایانه‌ای و نویسنده‌ است. وی اواخر قرن بیستم یک هکر رایانه‌ای بود که در زمان دستگیری‌اش توسط وزارت دادگستری آمریکا، به‌عنوان مهم‌ترین و تحت تعقیب‌ترین یاغی رایانه‌ای تاریخ آمریکا معروف شد. در اواخر دهه ۱۹۹۰ میتنیک به جرم استفاده غیرقانونی و سرقت اطلاعات و حقوق شخصی از شبکه‌های رایانه‌ای تحت تعقیب بود. میتنیک در حال حاضر یک شرکت مشاوره امنیت رایانه‌ای دارد. وی تا به حال چهار کتاب تحت عناوین The Art of Deception، The Art of Intrusion، Ghost in the Wires  و The Art of Invisibility به چاپ رسانده است؛ آخرین کتاب وی «هنر پنهان ماندن» یا The Art of Invisibility است که اخیرا چاپ شده و این مقاله نیز بخشی از محتوای آن است.
ادامه مطلب...
۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۵:۳۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

هوش مصنوعی

 
هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) یا AI فناوری و شاخه‌ای در علوم کامپیوتر است که به مطالعه و توسعه نرم‌افزار و دستگاه‌های هوشمند می‌پردازد. کتب و محققان برجسته هوش مصنوعی، این رشته را با عبارت «مطالعه و طراحی عناصر هوشمند» توصیف می‌کنند که در آن یک عنصر یا عامل هوشمند سیستمی است که محیط را درک کرده و اقداماتی را برای حداکثر کردن احتمال موفقیت خود انجام می‌دهد. جان مک‌کارتی، مبدع این عبارت در سال ۱۹۵۵ آن را به شکل «علم و مهندسی ساخت دستگاه‌های هوشمند» تعریف کرده است.
ادامه مطلب...
۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۴:۵۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

سئوی off-page

زمانی که یک وبمستر به دنبال این است که بتواند سایت خود را بهینه نموده و رنکینگ سایت خود را افزایش دهد، باید فعالیت هایی انجام دهد که به طور کلی این فعالیت ها را به دو دسته تقسیم می کنیم:

ادامه مطلب...
۱۶ مهر ۹۶ ، ۲۱:۴۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

سئوی On-page چیست؟

سئوی On-page چیست؟

افزایش ترافیک سایت، با بهینه سازی اصولی آن صورت می گیرد. تمام فعالیت هایی که در هر سایت صورت می گیرد، به منظور افزایش کاربر و افزایش ترافیک سایت صورت می گیرد تا وبمستر بتواند اهداف خود را محقق کند. سئو سایت باید از دو جنبه صورت گیرد: افزایش ترافیک سایت، با بهینه سازی اصولی آن صورت می گیرد. تمام فعالیت هایی که در هر سایت صورت می گیرد، به منظور افزایش کاربر و افزایش ترافیک سایت صورت می گیرد تا وبمستر بتواند اهداف خود را محقق کند.

ادامه مطلب...
۱۶ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

CTR یا تعداد کلیک کاربران روی یک لینک نشان دهنده بهبود رنکینگ است، اما...

رنکینگ

بحث درباره نقش بالقوه CTR به عنوان یک عامل رنک دهنده همچنان ادامه دارد و توسط شرکت کنندگان این آزمایش؛ سزارینو مورلاتو و آندره اسکارپتا به نتایجی رسیده است. سال گذشته، من باید یک کار مدیریتی در رابطه با اعتبار آنلاین برای یک مشتری انجام می دادم. زمانی که می توانستم رنک آن وبسایت را از بیشتر وبسایتها بالا ببرم، یک مسئله خاصی کار را برایم سخت کرد: دو مکان اصلی سایت را چند مقاله خیلی قدیمی (برای مثال مربوط به سالهای ۲۰۰۵-۲۰۰۶) آن صفحه اشغال کرده بود. وظیفه من این بود که آن نتایج را حذف کنم و اموال دیجیتال مشتریم را افزایش بدهم. اموال دیجیتال به حسابهای اینترنتی و داده های شخص در دنیای دیجیتال گفته می شود. متاسفانه پس از آن که استراتژی ساختن لینک برای اموال دیجیتال را به کار گرفتم، نتوانستم به هدفم برسم.

ادامه مطلب...
۱۶ مهر ۹۶ ، ۲۰:۵۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

۱۰ دقیقه زمان برای بهینه سازی AdWords گوگل

 

با چند دقیقه بررسی Keywords، Bid، وAds  خود در هر هفته، مشتریان و کلیک های خود را چند برابر کنید.

لازم نیست که شما در هر هفته دست به انجام تغییرات بزنید، ولی به ویژه در مراحل آغازین شروع به کار باAdWords، باید به نتایج حاصل از چیدمان اکانت خود اهمیت زیادی بدهید.

ادامه مطلب...
۱۶ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

جدیدترین تکنیک های بهینه سازی و سئو سایت در سال 2017


این مقاله از سایت گروه طراح ونوس در کرج قصد داریم به بیان مواردی بپردازیم که گمان می رود در سال جدید میلادی بتوانند بر روی وضعیت seo سایت های اینترنتی موثر باشند، البته که یک راهکار مشخص و یکسان برای بهینه نمودن همه ی سایت ها وجود ندارد و هر سایتی دارای شرایط مختص به خود است اما به طور کلی لازم است که هر تکنیک توسط سئو کار یا شخصی که نسبت به وضعیت فعلی سایت اطلاعات کافی دارد و بررسی های لازم را به عمل آورده است، مورد ارزیابی قرار گیرد و تعیین شود که استفاده از آن راهکار تا چه حد برای پیشبرد وضعیت seo مناسب خواهد بود. اگر در حوزه ی وب فعالیت یا مطالعه داشته باشید حتما می دانید که تکنیک های قابل استفاده برایبهینه سازی وب سایت همگی در گذر زمان متغیر هستند و بر اساس نیازمندی ها، انتظارات و شرایط مختلفی که با گذشت زمان پدید می آید، تغییر خواهند کرد؛ بنابراین ضروری است که وب مستران و سئو کاران با تحقیق و مطالعه ی مداوم خود سعی در شناسایی اصول و استراتژی های جدید داشته باشند تا بتوانند به موقع از آن ها استفاده کرده و به ارتقای وضعیت seo کمک نمایند. حتما شنیده اید که بهینه سازی سایت یکی از ابزار های بسیار قوی در زمینه ی بازاریابی و تبلیغات آنلاین می باشد که به طور پیش فرض دارای اثری ماندگار خواهد بود، اما این گونه نیست که نتایج حاصل از پروسه ی سئو در طول زمان ثابت باشد بلکه همه چیز بستگی به شرایط دارد.

ادامه مطلب...
۱۵ مهر ۹۶ ، ۲۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin