با چند دقیقه بررسی Keywords، Bid، وAds  خود در هر هفته، مشتریان و کلیک های خود را چند برابر کنید.

لازم نیست که شما در هر هفته دست به انجام تغییرات بزنید، ولی به ویژه در مراحل آغازین شروع به کار باAdWords، باید به نتایج حاصل از چیدمان اکانت خود اهمیت زیادی بدهید.

Image result for AdWords

 

 

۱ کلید واژه های خود را به روز رسانی کنید.
AdWords  از کلید واژه های شما استفاده می کند تا مشتریان بتوانند تبلیغات شما را مشاهده کنند. هرچه کلید واژه های شما مرتبط تر باشد، کاربران بیشتری علاقه دارند تبلیغ تان را مشاهده کرده و به بررسی محصولات و خدمات شما بپردازند. هنگام بررسی کلید واژه های خود به نکات زیر دقت نمائید:
  •  

    (Click through rate) CTR
    اگرCTR  شما کمتر از ۱% باشد، این بدان معنا است که یا کلید واژه های تان بسیار عمومی هستند، و یا بسیار خاص هستند. در این صورت، کلید واژه های باCTR  پائین را ویرایش یا حذف نمائید.
  • عبارات ۲-۳ کلمه ای

     

    کلید واژه های با تعداد واژگان ۲ تا ۳ کلمه، می تواند اختصاصی تر باشد و در نتیجه، با زبان بهتری در مورد موضوع جستجو با مشتری صحبت می کند.
    به طور مثال: می توانید به جای کلید واژه “کفش”، از کلید واژه بسیار مرتبط تری همچون “کفش های اسپورت مردانه” استفاده کنید.
  •  

    Keyword Tool
    بهتر است از ابزارKeyword Tool  از طریق آدرسhttps://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal استفاده نمائید تا کلید واژه های جدیدی برای محصول یا خدمات خود پیدا کنید.

 

۲ میزان bids  وcosts  خود را مدیریت کنید.
همواره به میزانbids  و بودجه خود داشته باشید تا مطمئن شوید که تبلیغات شما در میدان رقابت حضور دارند.
  •  

    بر روی کلید واژه های با کارآیی بالا تمرکز کنید.
    بیشترین درصد بودجه خود را به کلید واژه هایی اختصاص دهید که بالاترین میزان مشتریان را به وب سایت تان هدایت می کنند. برای کلید واژه های با کارآیی بالا، میزانbid  آنها را افزایش دهید و برای کلید واژه های با کارآیی کم، میزانbid  آنها را کاهش دهید. با انجام این عمل، می توانید بدون صرف هزینه بالا، مشتریان بیشتری را به دست اورید.
  •  

    مطمئن شوید کهbid  های شما رقابتی هستند.
    نگاهی بهAverage Position  کلید واژه های تان بیندازید. اگر موقعیت یک کلید واژه زیر عدد ۸ است، تبلیغ شما ممکن است به ازای جستجوی آن کلید واژه توسط کاربر، در صفحه نخستGoogle  نمایش داده نشود و در نتیجه، بسیاری از مشتریان نمی توانند تبلیغ شما را مشاهده نمایند. پس برای افزایشAverage Position کلید واژه های تان، میزانbid  آنها را افزایش دهید.
  •  

    احتمال دیده شدن تبلیغ تان را افزایش دهید.
    اگر نزدیک به اتمام بودجه خود هستید، و ترافیک زیادی بر روی وب سایت خود دارید، نسبت به افزایش بودجه خود اقدام کنید تا میزان ترافیک موجود، کاهش نیابد.

 

۳ تبلیغات خود را بهبود ببخشید.
نگاهی دقیق به تبلیغات خود بیندازید. آیا بعضی از آنها از نظر کارآیی بهتر از بقیه هستند؟ آیا تمامی پیشنهادات ویژه و تخفیفات در نظر گرفته شده در تبلیغات تان، به روز رسانی شده اند؟ آیا ازcall-to-action  استفاده کرده اید؟ در اینجا چند نکته جهت بهینه سازی تبلیغ تان ارائه شده است:
  • Headline  جذاب و مرتبط

     

    با یکHeadline  کوتاه و ساده شروع کنید که محصول یا خدمات تان را توصیف می کند و در عین حال، مهمترین کلید واژه شما را شامل می شود.
    مثال: کفش های چرمی شیک
  • متون توصیفی به همراه کلید واژه ها

     

     بر روی جزئیاتی تمرکز کنید که در جستجوهای کاربران و مشتریان مورد نظرتان بسیار حیاتی هستند و همواره، کلید واژه های مهم تان را در نظر داشته باشید.
    مثال: در اندازه ها و رنگ های متنوع
  • call-to-action  قوی

    از مشتریان خود، برای خرید درخواست کنید. باcall-to-action  هایی همچون همین حالا خرید کنید” و یا پیشنهادات ویژه، آنها را به وب سایت و تجارت خود هدایت کنید.

 

*از دوستان عزیز خواهشمندیم برای یاری ما درباره مطالب نظرات و پیشنهاد خود را در قسمت نظرات برای ما ارسال فرمائید*