طراحی وبسایت وبلاگ سئو هدر و بنر

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

نکات پنهان سئو در سال 2017

1) مشخص نمودن موقعیت جغرافیایی سایت به دلیل معرفی سایت و کاربران نقش بسزایی در سئو سایت دارد بنابراین در مشخص نمودن موقعیت جغرافیایی سایت می بایست از ابزارهای مختلفی استفاده نمود تا بتوان موقعیت سایت و کاربران آن را به موتور جستجو گزارش نمود.
ادامه مطلب...
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۵۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

سئو محلی ( لوکال سئو ) و ۵ نکته برای نشان دادن ROI

نسبت ROI چقدر روی لوکال سئو یا همان “سئوی محلی” اثر گذار است

سئو محلی و ROI

سئو محلی و  ROI دیدگاه نویسندگان کاملا شخصی است. (به استثنا احتمال هیپنوتیزم) و همیشه نمیتوانند دیدگاه های Moz را انعکاس دهند.
در اوایل سال جاری، زمانی که من برای اولین بار از آموزش های پیشرفته سئو محلی خودم نوشتم،از برخی از کاربران که از سازمانهای جستوجوگر اینترنت محلی کار میکردند، پرسیدم بیشتر از آموزش چه چیزی میخواهند. در نتیجه بیشترین موردی که به دست آمد مربوط به ردیابی و گزارش ارزش برای صاحبان کسب و کارهای کوچک بود.

ادامه مطلب...
۲۸ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۴۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

الگوریتم های سئو و رازهای سئو درباره آن


در گذشه نه چندان دور توجه به تغییرات و به روز رسانی های جدید گوگل بر مبنای الگوریتم های پاندا و پنگوئن و نیز طرح ریزی تغییر در نحوه جستجو از کلمات کلیدی به سمت جستجوهای رمزنگاری شده و بر اساس محتوا، روزهای پر فعالیت را در زمینه سئو پیشرو قرار داده شده بود و سئو کاران حرفه ای نیاز به پیشرفت و ارتقا را به طور محسوس احساس می نمودند. در اینجا می خواهیم به شرح مختصری از تکنیک ها و رازهای گوگل در زمینه سئو بپردازیم.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۱۶ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

نرخ کلیک در سئو click through rate و تاثیر آن بر رتبه­ سایت



در دو سال گذشته، بازار بحث و گفتگو در مورد تاثیر نرخ کلیک بر رنکینگ­ سایت­های مختلف در رتبه­ بندی­های گوگل بسیار داغ بوده است.
این بحث­ها زمانی بالا گرفت که بعضی از متخصصان سئو تست­های مختلفی به منظور بررسی تاثیر این فاکتور بر رتبه ­بندی­ها انجام دادند و ثابت کردند که نرخ کلیک یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر رنکینگ سایت­ها می­باشد.

ادامه مطلب...
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۰۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

الگوریتم های پنگوئن و پاندا و مرغ مگس خوار گوگل

معرفی کامل الگوریتم های پنگوئن و پاندا و مرغ مگس خوار گوگل با ذکر تفاوت های بین آن ها

دراوایل سال ۹۵ تصمیم گرفتیم اخبار سئو و مسائل مربوط به موتورهای جست و جو را به صورت فعال در ایران سئو سایت اطلاع رسانی کنیم اما قبل از اینکه اخبار و به روز رسانی های الگوریتم ها را بررسی کنیم باید تعریف اولیه از الگوریتم ها  داشته باشیم .الگوریتم ها برای ارتقاء عملکرد موتورهای جست و جو اجرا می شوند که گوگل به عنوان بزرگترین و محبوب ترین موتور جست و جو تغییرات چشمگیری را اعمال کرد گوگل دیگر آن گوگلی نیست که با خرید چند بک لینک و یا افزایش میزان چگالی یک کلمه کلیدی به شیوه مصنوعی بتوان سرش را کلاه گذاشت و در صدر نتایج قرار گرفت سال به سال تغییرات جدی تر و کامل تر شدند و فهم گوگل هم از سایت های بی کیفیت و متقلب بالا رفت این موتور جست و جو باید سایت هایی با کیفیت بالا در محتوا را از اعماق صفحات خود بالا می کشید تا کاربران خود را از دست ندهد چون همه در سرچ های خود به دنبال یک نتیجه دقیقه کامل و یکتا هستند پس شعار content is king یا همان پادشاهی محتوا معنا پیدا کرد و وبمسترها باید وقت بزارند و محتوای یکتا تولید کنند تا از الگوریتم ها جان سالم به در ببرند با این مقدمه به بررسی الگوریتم های پنگوئن و پاندا و مرغ مگس خوار گوگل می پردازیم.

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۳۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

بک لینک و لینک بیلدینگ در سئو

انواع بک لینک و لینک بیلدینگ و نقش آن ها در سئو سایت

در ایران سئو سایت بیشتر مطالب مربوط به مسائل on page  می شود در بدو تاسیس سایت گفتیم که اول سئوی درونی سایت و بعد off page یا مسائل مربوط به خارج از سایت را که روی بازدی موثر خواهد بود توضیح می دهیم.

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۲۳ ۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

در سئو ۲۰۱۷ مهمترین استراتژی چیست؟

مهمترین فاکتورهایی که در سئو ۲۰۱۷ مورد نیاز است به همراه استراتژی های خاص در جهت پیشبرد اهداف بهینه سازی

سئو ۲۰۱۷ هنوز بر برخی از فاکتور های بهینه سازی وب سایت در سال های قبل تمرکز دارد ؛ لینک ها هنوز مهم هستند و فرایند لینک بیلدینگ با احتیاط و تخصص بیشتری صورت می گیرد اما اصل موضوع یعنی لینک سازی همچنان دست نخورده باقی مانده است با یک پیش شرط بسیار مهم و آن هم کانتنت یا محتوای اختصاصی است .در کنار موارد گفته شده سی تی آر (ctr)  بالا هم به عوامل مهم رتبه بندی هسته الگوریتم های گوگل اضاف شده است .

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۱۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

ایندکس موبایل چیست و چه اهمیتی دارد در سئو؟

این روزها بیشتر مردم با استفاده از دستگاه موبایل و اسمارت فون ها به باز کردن صفحات وب سایت ها و جستجو در آن ها می پردازند. با این حال بسیاری از صاحبان وب سایتها فقط از نسخه دسکتاپ برای ارائه محتوا و ارتباط با کاربران استفاده میکنند در حالی که خزنده گوگل نحوه خزش خود را تغییر داده است.

 در نتیجه زمانی که یک کاربر با استفاده از موبایل در حال مشاهده نسخه دسکتاپ سایت شما باشد دچار مشکل اساسی خواهد شد. چون کاربر با استفاده از موبایل در نسخه ای که مخصوص دسکتاپ است و بر اساس الگوریتم آن تنظیم شده، محتوای ناقص و کمتری در مقایسه با نسخه مخصوص موبایل مشاهده میکند.

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Admin

خزنده گوگل نحوه خزش خود را تغییر داد


هفته گذشته خبرهای جالبی در مورد نحوه استفاده از اینترنت توسط کاربران داشتیم. برای اولین بار تعداد کاربران موبایل اپلیکیشن فیسبوک از یک میلیارد نفر عبور کرد، همچنین موسسه ای که آمار اینترنت را منتشر میکند، اعلام کرد که بیش از نیمی از کاربران اینترنت از طریق موبایل به اینترنت متصل می شوند!

گوگل در تاریخ 15 آبان 1395 طبق اطلاعیه ای و با توجه به آمار منتشر شده در مورد استفاده کاربران از موبایل اعلام کرد که از این پس خزنده گوگل به صورت Mobile First Indexing فعالیت می کند. به این معنی که خزنده گوگل در درجه نخست ورژن موبایل یک سایت را ایندکس می کند و آن را برای سایت در نظر میگیرد، به عنوان مثال اگر سایتی در نسخه موبایل خود بخشی از اطلاعات صفحه را نمایش نمی دهد، ملاک گوگل برای محتوای صفحه نسخه موبایل خواهد بود و نه نسخه دسکتاپ وب سایت.

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۳۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin

نکات ضروری سئو در سال 2017



هر سال تکنیکهای سئو به این دلیل که گوگل الگوریتم‌های خود را (بدون فاش کردن زیاد هدف خود) بروزرسانی می‌کند، کمی پیچیده‌تر می‌شود. بهترین شیوه سئو در سال 2017 تمرکز بر روی بهینه‌سازی وبسایت جهت سریع‌تر شدن و همچنین مرتبط بودن با نتایج جستجو می‌باشد، در واقع این گرایشات ادامه سال 2016 است اما بر روی بهینه‌سازی جستجوی موبایل دوستانه و نیز ارائه یک تجربه کاربری با کیفیت برای وبسایت تمرکز بیشتری دارد. در اینجا برخی از نکات ضروری سئو که در سال 2017 ادامه دارد ذکر شده و کمک می‌کند تا کسب و کار بیشتر از طریق رتبه‌بندی ارگانیک دیده شود.

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۵۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
Admin