مهمترین فاکتورهایی که در سئو ۲۰۱۷ مورد نیاز است به همراه استراتژی های خاص در جهت پیشبرد اهداف بهینه سازی

سئو ۲۰۱۷ هنوز بر برخی از فاکتور های بهینه سازی وب سایت در سال های قبل تمرکز دارد ؛ لینک ها هنوز مهم هستند و فرایند لینک بیلدینگ با احتیاط و تخصص بیشتری صورت می گیرد اما اصل موضوع یعنی لینک سازی همچنان دست نخورده باقی مانده است با یک پیش شرط بسیار مهم و آن هم کانتنت یا محتوای اختصاصی است .در کنار موارد گفته شده سی تی آر (ctr)  بالا هم به عوامل مهم رتبه بندی هسته الگوریتم های گوگل اضاف شده است .

اوایل سال جاری Andrey Lipattsev استراتژیست ارشد کنترل کیفیت گوگل در مورد فاکتورهای رتبه بندی می گوید محتوا و اشاره لینک های با کیفیت به وب سایت شما است.

فاکتور های سئو برای 2017

 

آخرین مطالعه در مورد قرار دادن لینک ها و آزمودن تاثیر آن

تحقیقات قبلی توسط Moz و Searchmetrics  در مورد لینک ها نشان داد سایت هایی که محتوای قوی داشتند به لینک بیلدینگ واکنش خوبی نشان دادند.

لینک ها هنوز قدرتمند ترین عوامل رتبه بندی در الگوریتم های گوگل محسوب می شوند.

در واقع این سه عامل در لینک گرفتن مهمترین هستند :

۱- تعداد لینک های خارجی گرفته شده :برخی از مدیران ارشد اجرایی موز می گویند استفاده از لینک های رده بالا یا با ارزش و معتبر بسیار می تواند به رنکینک سایت شما کمک کند.

۲- انکر تکست در بک لینک های دریافتی : متن یا کلمه ای که به صفحه هدف لینک میشود بسیار مهم است اگر می خواهید کلمه سئو را به جایی از وب سایت خود لینک کنید بهترین صفحه جایی است که در مورد سئو فعالیت های زیادی را انجام داده اید.

۳- لینک ها باید اتوریتی خوبی داشته باشند : برای مثال میتوانید از منابع خبری معتبر یا مجله علمی استفاده کنید.

لینک همیشه یک جنبه ارزشمند یک استراتژی SEO بوده است، و بسیاری از سازمان های SEO در ساخت لینک های مربوط به نتایج جستجو صفحه اول در گوگل متمرکز هستند و همین لینک ها عامل موفقیت آن ها هستند.


*از دوستان عزیز خواهشمندیم برای یاری ما درباره مطالب نظرات و پیشنهاد خود را در قسمت نظرات برای ما ارسال فرمائید*